Na 15 jaar werkzaam te zijn geweest in de culturele sector, was het eind 2015 de juiste tijd om een andere weg in te slaan. Ik besloot als freelancer aan de slag te gaan en me niet te laten beperken door hokjes en boxjes. 

Ik ben een lapjeskat. Gespecialiseerd in film en gek van alles wat beweegt. Mijn eerste baan was bij een kleine stichting waar je - lekker hands on- álles moest doen: van de samenstelling van een filmprogramma, tot de import van de films, de logistiek en natuurlijk de marketingcommunicatie. En die wisselwerking en verbinding tussen alle fasen van een project zoek ik nog steeds. Het beste resultaat boek je door programma, productie en marketingcommunicatie in een vroeg stadium met elkaar te verbinden. Wie wil je bereiken en wat wil je bij diegene bereiken, en hoe gaan we dat doen?

Naast mijn opdrachten in de culturele sector werk ik met veel plezier als freelance creative contentmanager voor social campagnes in het collectief Online Slimmerik. Met mooie en passende content nieuwe doelgroepen bereiken op een planmatige én flexibele manier, daar word ik blij van. Ik geef advies over de juiste content passend bij je doelstellingen voor je online campagne en ondersteun bij copywriting. Daarnaast neemt ik het projectmanagement op me en ontwikkel met jou een werkproces dat bij je past.


Marketing, communicatie en projectmanagement. Focus op doelstellingen. Groot hart voor film, kunst en cultuur.